¬ступ ѕон¤тт¤ комп'ютерна граф≥ка ¬екторна граф≥ка –астрова граф≥ка √раф≥чний редактор Paint

Ќа головну

√раф≥чний редактор Paint

1. «авантажити граф≥чний редактор Paint. ¬≥дкрити файл D:\urok\24rozr.bmp.

2. «а допомогою команди ‘айл/ —охранить как... зберегти файл у ту саму папку з ≥менем 256color.bmp та з в≥дпов≥дним типом.. („и зм≥нилос¤ зображенн¤?)

3.  омандою ‘айл/ ќткрыть в≥дкрити файл 24rozr.bmp.

4. «а допомогою команди ‘айл/ —охранить как... зберегти файл у ту саму папку з ≥менем 16color.bmp та з в≥дпов≥дним типом. („и зм≥нилос¤ зображенн¤? як саме?)

5.  омандою ‘айл/ ќткрыть в≥дкрити файл 24rozr.bmp.

6. «а допомогою команди ‘айл/ —охранить как... зберегти файл у ту саму папку з ≥менем monohrom.bmp та з в≥дпов≥дним типом. („и зм≥нилос¤ зображенн¤? як саме?)

7.  омандою ‘айл/ ќткрыть в≥дкрити файл 24rozr.bmp.

8. «а допомогою команди ‘айл/—охранить как... зберегти файл у ту саму папку з ≥менем mal.jpeg та з в≥дпов≥дним типом. („и зм≥нилос¤ зображенн¤? як саме? «верн≥ть увагу на меж≥ ф≥гур.)

9.  омандою ‘айл/ ќткрыть в≥дкрити файл 24rozr.bmp.

10. «а допомогою команди ‘айл/ —охранить как... зберегти файл у ту саму папку з ≥менем mal.gif та з в≥дпов≥дним типом. („и зм≥нилос¤ зображенн¤?)

11. «акрити граф≥чний редактор.

12. ” в≥кн≥ ћой компьютер в≥дкрити папку з≥ створеними малюнками. ¬станов≥ть ¬ид/“аблица та пор≥вн¤йте розм≥р створених файл≥в. (який найменший, найб≥льший? „ому?)

13. ѕерегл¤нути малюнки програмою перегл¤ду зображень. ѕор≥вн¤йте ¤к≥сть малюнк≥в.

14. ќбговорити результати роботи, дати в≥дпов≥дь на проблемне запитанн¤.

15. «акрити вс≥ в≥кна.

 оротк≥ теоретичн≥ в≥домост≥

Ќа розм≥р растрового файла впливаЇ ¤к≥сть малюнка (к≥льк≥сть п≥ксел≥в по горизонтал≥ та вертикал≥) та к≥льк≥сть кольор≥в. ѕри монохромному зображенн≥ дл¤ кожного п≥ксел¤ вид≥л¤Їтьс¤ 1 розр¤д дв≥йкового коду Ч 1 б≥т (0 або 1). якщо використовуЇтьс¤ пал≥тра в 16 кольор≥в, потр≥бн≥ 4 розр¤ди дл¤ кожного п≥ксел¤ (0000, 0001, 0010, 0011, 0100... Ч 24 = 16), 256 кольор≥в Ч 8 розр¤д≥в (байт). 24-розр¤дна пал≥тра даЇ змогу використовувати 224 = 16 млн кольор≥в, код кожного п≥ксел¤ при цьому займаЇ 3 байти. ѕри збереженн≥ файл≥в з типами .gif, .jpeg застосовуютьс¤ спец≥альн≥ алгоритми стисненн¤ ≥нформац≥њ, ¤к≥ певним чином пог≥ршують ¤к≥сть зображенн¤.

≤нструкц≥¤ дл¤ консультант≥в

ћета: дати в≥дпов≥дь на запитанн¤: Ђяк≥ файли (растров≥ чи векторн≥) легше редагувати? ї

’≥д уроку

1. ¬≥дкрийте граф≥чний редактор Paint.

2. Ќамалюйте просте зображенн¤ (мал. 1)

ћал. 1

3. —пробуйте в≥докремити овал в≥д пр¤мокутника.

4. —пробуйте зм≥нити розм≥р ¤коњсь ф≥гури (мал. 2).

ћал. 2

5. „и можливо в≥дредагувати растрове зображенн¤?

6. ¬≥дкрийте текстовий редактор Word.

7. ѕовтор≥ть д≥њ 2Ч4.

8. „и можливо в≥дредагувати векторне зображенн¤?

9. —формулюйте висновок.

Используются технологии uCoz