¬ступ ѕон¤тт¤ комп'ютерна граф≥ка ¬екторна граф≥ка –астрова граф≥ка √раф≥чний редактор Paint

Ќа головну

–астрова граф≥ка

1. ” растров≥й граф≥ц≥ зображенн¤ складаЇтьс¤ з р≥знокольорових точок (п≥ксел≥в), ¤к≥ в сукупност≥ формують малюнок. –астрове зображенн¤ нагадуЇ аркуш паперу в кл≥тинку, на ¤кому кожна кл≥тинка зафарбована ¤кимось кольором. Ќа розм≥р файла впливають розм≥р зображенн¤ (к≥льк≥сть п≥ксел≥в по горизонтал≥ та вертикал≥) та к≥льк≥сть кольор≥в.

2. –астрову граф≥ку використовують у розробц≥ електронних (мультимед≥йних) та пол≥граф≥чних видань, оск≥льки вона дозвол¤Ї ефективно, реал≥стично подати об'Їкт. ≤люстрац≥њ, виконан≥ засобами растровоњ граф≥ки, р≥дко створюють вручну за допомогою комп'ютерних програм. Ќайчаст≥ше використовують скануванн¤ зображень, п≥дготованих художником на папер≥ або фотограф≥њ. ќстанн≥м часом дл¤ введенн¤ растрових зображень використовують цифров≥ фото- та в≥деокамери. ¬≥дпов≥дно, б≥льш≥сть граф≥чних редактор≥в дл¤ роботи з растровими зображенн¤ми ор≥Їнтован≥ саме на обробку зображень.

3. ¬елик≥ обс¤ги даних Ч головна проблема у використанн≥ растрових зображень. “ак, дл¤ збереженн¤ коп≥њ граф≥чного екрана диспле¤ з розм≥рами 800 X 600 за умови, що кол≥р ѕ≥ксел¤ кодуЇтьс¤ трьома байтами, потр≥бно 800 X 600 х 3 = 1,44 ћб пам'¤т≥. ƒл¤ активних роб≥т з ≥люстрац≥¤ми великих розм≥р≥в (стор≥нка журналу) потр≥бн≥ потужн≥ комп'ютери Ч з великим розм≥ром оперативноњ пам'¤т≥ та потужним процесором).

4. ќдн≥Їю з проблем растровоњ граф≥ки Ї неможлив≥сть детал≥зац≥њ зображенн¤. «б≥льшуючи зображенн¤, побачимо лише, що п≥ксел≥ стали б≥льшими. Ќ≥¤ких додаткових деталей при зб≥льшенн≥ растрового зображенн¤ побачити неможливо. ƒо того ж, зб≥льшенн¤ точок растра спотворюЇ зображенн¤, робить його грубим. “акий ефект називають п≥ксел≥зац≥Їю.

Используются технологии uCoz