Вступ Поняття комп'ютерна графіка Векторна графіка Растрова графіка Графічний редактор Paint

На головну

Векторна графіка

1. У векторній графіці основним елементом зображення є лінія (пряма або крива). З простих об'єктів будуються складні (прямокутники, куби, кола тощо). Об'єкти векторної графіки зберігаються в пам'яті комп'ютера у вигляді набору параметрів. Наприклад, лінія має товщину, колір, дві вершини (вузли). Лінія може бути замкненою, тоді вона має властивість заповнення. Недоліком векторної графіки є «неприродність» малюнка.

2. Векторну графіку застосовують у створенні схематичних зображень — в рекламних агенціях, дизайнерських бюро, редакціях, для креслень, проектно-конструкторських робіт. Роботи з оформлення, пов'язані із застосуванням шрифтів та простих геометричних елементів, дуже просто реалізувати засобами векторної графіки. Відповідно, графічні редактори для роботи з векторними зображеннями орієнтовані саме на створення та меншою мірою, на обробку зображень.

3. Об'єкти векторної графіки зберігаються в пам'яті комп'ютера у вигляді набору параметрів. Для збереження одного об'єкта достатньо 20—30 байтів оперативної пам'яті. Складні композиції, які містять тисячі об'єктів, займають лише десятки або сотні кілобайтів.

4. У векторній графіці легко розв'язуються питання деталізації, маштабуваня зображень. Побачивши на екрані зображення будинку, ми можемо збільшити його та отримати зображення квартири. При подальшому збільшенні можна розглянути, наприклад, як закріплені двері.

Используются технологии uCoz